loading...
Bia2Bax Best Portal For Download Free Songs
Bia2bax


در صورت مشکل داشتن لینک ها به ما اطلاع دهید

ارتباط با ما: 
Nima:ahoora5050@yahoo.com va ahoora5050@hotmail.com

http://ahooradownload.persiangig.com/bia2bax%202012/facebook-logo.jpg



لینکا قدیمیه اگه آهنگی مد نظرتونه بگین لینکشو درست کنم...
حتما بگینا!!
با تشکر :)

توضیحات:میخواستم ی توضیح بدم کلا در مورد این بلاگ و پستای داخلش
اول اینکه هر موزیکی که ما اینجا میزاریم اول خودمون گوش میدیم و ی جورایی میسنجیم ببینیم که اوکی باشه و کار جالبی باشه
بعد اینکه بعضی از لینکا رو من از سایت های خارجی برمیدارم بعضی هارو خودم آپ میکنم و از سایت ایرانی کپی برداری نمیکنیم
بعد اینکه بیا تو بکس اختراع خودمونه نزدیک پنج ساله که پا برجاست و اینکه اینجا منبع درآمدی برا بنده نداره و من هیچ سودی نمیبرم به جزء دعا خیر شما :)
بعدشم خدایی نظر بدین و تو بلاگ عضو شین من خیلی حال میکنم وقتی شما نظر میدین یا عضو میشین و اگه آهنگی میخواین براتون بزاریم حتما بهم بگین اگه اسم آهنگ هم بلد نیستین ی تیکه ازش رو به ما بدین تا براتون پیدا کنیم
همین دیگه خوش باشین.


Admin بازدید : 5140 جمعه 09 دی 1390 نظرات (2)

www.top-a-song.com

 www.top-a-song.com

دانلود از سرور مدیا فایر

 

download sash - adelante نسخه ۶ دقیقه ای

 

download sash - adelante نسخه ۳ دقیقه ای

 

 

¡oye, piensa en tu futuro, no pierdas mas tiempo!

گوش کن! درباره ی آینده ات فکر کن , وقتی برای از دست دادن نداری

 

¿por que?

چرا؟

 

Porque la vida es corta.

چون  زندگی کوتاهه

 

Dejame en paz, dejame solo, yo vivo hoy no miro para
atras

ولم کن , منو تنها بزار , من برای امروز زندگی میکنم , من به عقب نگاه نمیکنم

 

Pero piensa que es muy importante mirar para ¡adelante!

اما  به یاد بیار , به جلو {آینده} نگاه کردن خیلی اهمیت داره

 

¡adelante!

برو به جلو {حرکت رو به جلو} !

 

¡dejame!

منو تنها بزارید !

 

(que viva la vida)

live your life

 

 Piensa que es muy importante mirar para.

اما  به یاد بیار , به جلو {آینده} نگاه کردن خیلی اهمیت داره

  

پیام اضافی در نسخه توسعه یافته

 ¿para donde?

الان کجاییم؟

 

¡coño! ¡para adelente
¡ah! (laughs

pussy! now go on
Ah! (laughs

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کلاس ما در تاریخ 1394/07/16 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

عالی بود

این نظر توسط http://www.20dl.ir در تاریخ 1348/10/11 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

باتشكر از شما لطفا ذكر كنيد كه صوتي هست يا تصويري صوتي شو من دارم دنبال تصويريش هستم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
شروع دوباره بیا تو بکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 50,357
  • بازدید کلی : 868,665