loading...
Bia2Bax Best Portal For Download Free Songs
Bia2bax


در صورت مشکل داشتن لینک ها به ما اطلاع دهید

ارتباط با ما: 
Nima:ahoora5050@yahoo.com va ahoora5050@hotmail.com

http://ahooradownload.persiangig.com/bia2bax%202012/facebook-logo.jpg



لینکا قدیمیه اگه آهنگی مد نظرتونه بگین لینکشو درست کنم...
حتما بگینا!!
با تشکر :)

توضیحات:میخواستم ی توضیح بدم کلا در مورد این بلاگ و پستای داخلش
اول اینکه هر موزیکی که ما اینجا میزاریم اول خودمون گوش میدیم و ی جورایی میسنجیم ببینیم که اوکی باشه و کار جالبی باشه
بعد اینکه بعضی از لینکا رو من از سایت های خارجی برمیدارم بعضی هارو خودم آپ میکنم و از سایت ایرانی کپی برداری نمیکنیم
بعد اینکه بیا تو بکس اختراع خودمونه نزدیک پنج ساله که پا برجاست و اینکه اینجا منبع درآمدی برا بنده نداره و من هیچ سودی نمیبرم به جزء دعا خیر شما :)
بعدشم خدایی نظر بدین و تو بلاگ عضو شین من خیلی حال میکنم وقتی شما نظر میدین یا عضو میشین و اگه آهنگی میخواین براتون بزاریم حتما بهم بگین اگه اسم آهنگ هم بلد نیستین ی تیکه ازش رو به ما بدین تا براتون پیدا کنیم
همین دیگه خوش باشین.


Admin بازدید : 5303 جمعه 23 دی 1390 نظرات (1)

اهورا دانلود

سبك: پاپ

سال:2008

 

اهورا دانلود

سبك: پاپ

سال:2008

لینكها سالم هستند

اگه دانلود نشدن لينك ها رو كپي كنيد و تو قسمت نوار آدرس بالا پيست كنيد و اينتر كنيد تا دانلود بشن

 اگه بازم دانلود نشد لينكاشون رو كپي كنيد و توي ي فايل ورد پيست كنيد و كنترل و بگيريد و روي لينك كليك كنيد اينجوري صد در صد دانلود ميشه

 

دانلود The Pussycat Dolls - I Hate This Part

 

دانلود The Pussycat Dolls - I Hate This Part

 

دانلود The Pussycat Dolls - I Hate This Part

 

دانلود The Pussycat Dolls - I Hate This Part

 

دانلود The Pussycat Dolls - I Hate This Part

 

 

We're driving slow through the snow on 5th Avenue
And right now radio's all that we can hear
Now we ain't talk since we left, it's so over due
It's cold outside but between us it's worse in here
 
The world slows down
But my heart beats fast right now
I know this is the part
Where the end starts
 
I can't take it any longer
Thought that we were stronger
All we do is linger
Slipping through our fingers
I don't wanna try now
All that's left's goodbye to
Find a way that I can tell you
I hate this part right here
I hate this part right here
I just can't take your tears
I hate this part right here
 
Everyday, 7 takes of the same old scene
Seems we're bound by the laws of the same routine
Gotta talk to you now 'fore we go to sleep
But will we sleep once I tell you what's hurting me
 
The world slows down
But my heart beats fast right now
I know this is the part
Where the end starts
 
I can't take it any longer
Thought that we were stronger
All we do is linger
Slipping through our fingers
I don't wanna try now
All that's left's goodbye to
Find a way that I can tell you
I hate this part right here
I hate this part right here
I just can't take your tears
I hate this part right here
 
I know you'll ask me to hold on
And carry on like nothing's wrong
But there is no more time for lies
'Cause I see sunset in your eyes
 
I can't take it any longer
Thought that we were stronger
All we do is linger
Slipping through our fingers
I don't wanna try now
All that's left's goodbye to
Find a way that I can tell you
 
That I gotta do it,
I gotta do it,
I gotta do it
I hate this part
I gotta do it,
I gotta do it,
I gotta do it
 
I hate this part right here
I hate this part right here
I just can't take these tears
I hate this part right here
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

مرسی میشه اهنگ try with me شو هم برای دانلود بزارینشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
شروع دوباره بیا تو بکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 399
  • بازدید سال : 50,735
  • بازدید کلی : 869,043